Star Wars
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.

Regulamin

Go down

Regulamin Empty Regulamin

Pisanie by Jace Wto Lis 27, 2007 11:43 am

1. Podstawowa zasada brzmi:

Te forum służy do wymiany poglądów pomiędzy użytkownikami na różne tematy w przeznaczonych do tego działach.

2. Najważniejsze zasady.

2.1. Zabrania się, co nastepuje:

2.1.1. Obrażania innych uczestników forum.

2.1.2. Używania wyrazów uznawanych powszechnie za wulgarne - także w formie wygwiazdkowanej czy wykropkowanej. Wszystko da się powiedzieć bez wulgaryzmów.

2.1.3. Umieszczania zdjęć lub ilustracji naruszających powszechne zasady dobrego smaku (m.in. pornografia, niecenzuralne gesty) oraz graficznych reklam - dotyczy to także awatarów.

2.1.4. Celowego wywoływania sporów.

2.1.5. Rejestracji i korzystania z forum z więcej niż jednego loginu.

2.2. Zakazuje się także:

2.2.1. Wpisywania tytułów tematów wyłącznie wielkimi literami oraz z ilościa znaków zapytania, wykrzykników i wielokropków łamiącą zasady polskiej pisowni, nadużywania wielkich liter w treści postów (zdania pisane wyłącznie wielkimi literami), a także pisania całej treści postu powiększonym lub zmniejszonym względem standardowego krojem pisma.

2.2.2. Umieszczania wiadomości niezgodnych z tematyką wątku.

2.2.3. Umieszczania tej samej informacji wielokrotnie.

2.2.4. Umieszczania jednego posta pod drugim (należy korzystać z funkcji Edytuj).

2.2.5. Zakładania wątku z pytaniem, na które można odpowiedzieć "tak" lub "nie".

2.2.6. Umieszczania podpisów dłuższych niż 4 linijki oraz stosowania wobec nich rozmiaru tekstu większego niż "normalny".

2.2.7. Umieszczania na forum animowanych awatarów.

2.2.8. Poszukiwania i oferowania nielegalnego oprogramowania i przetworzonych elektronicznie tresci, ktore chroni prawo autorskie oraz informowania o miejscu składowania tychże.

2.2.9 Zabrania się również używania awatarów, które są używane przez innego użytkownika forum.

3. Pozostałe uwagi.

3.1. Nad prawidłowym działaniem forum czuwają administratorzy i moderatorzy. Użytkownicy forum są zobowiązani zgłaszać im wszelkie problemy z funkcjonowaniem forum, jak i przypadki złamania regulaminu. Użytkownicy mają obowiązek przestrzegać ich zaleceń.

3.2. Wiadomości powinny być napisane zgodnie z zasadami gramatyki, ortografii i interpunkcji języka polskiego; polskie znaki diakrytyczne nie są wymagane.

3.3. Zakładanie tematów wtórnych, nie spełniających norm interpunkcji i ortografii, nie wnoszących nowych treści (wszelkiej maści wyliczanki, tematy o gustach, A jest lepsze od B) jest zabronione. Będą one kasowane.

3.4. Zmniejszanie czytelności postów poprzez nadużywanie emotikonów, stosowanie wielu kolorów bądź pisanie całych postów kolorem innym niż standardowy oraz częste zmiany formatowania tekstu (kursywa, pogrubienie, zmiany wielkości kroju pisma) na przestrzeni jednej wiadomości są niemile widziane. Kolor "red" zastrzeżony jest dla administracji forum.

3.5. Zabrania się usuwania uwag administracji forum z postów. Tylko administratorzy/moderatorzy mogą usunąć swoje komentarze.

3.6. Zakładając nowe tematy starajcie się nie powielać tych już istniejących.

3.7. Zanim wyślesz swoją wiadomość przeczytaj ją dokładnie: sprawdź, czy nie zawiera błędów, czy wnosi coś do dyskusji i czy jest na temat.

3.8. Posty, które w jakiś sposób będą łamały powyższy regulamin, będą usuwane bez powiadomienia autora. W razie gdyby użytkownik nie zastosował się do upomnień moderatorów i w dalszym ciągu łamał regulamin zostaną, przeciwko niemu poczynione odpowiednie kroki.

3.9. Notoryczne łamanie regulaminu i brak reakcji na upomnienia administracji forum będzie karane banicją (usunięciem użytkownika z forum).

3.10. Decyzja o usunięciu jest podejmowana przez ogół administracji, nie można się od niej odwołać.

3.11. Wszelkie uwagi na temat regulaminu proszę kierować do mnie korzystając z PW.

4. Rozgrywka.

4.1. Zakazuje się korzystania z loginu zawierającego liczby i znaki specjalne.

4.2. Login powinien odpowiadać mianom postaci.

4.3. Avatar powinien przedstawiać odgrywaną postać.

4.4. Zakazuje się tworzenia postaci występujących w prozie S. Kinga.

4.5. Nakazuje się, aby tworzone postaci trzymały się klimatu serii Mroczna Wieża. Z tego względu należy ograniczać japońszczyznę do minimum, chyba że istnieje ku temu ważna przyczyna (np. rozbudowana karta postaci).

4.6. Zakazuje się pisania w dwóch tematach jednocześnie, za wyjątkiem lekcji. Opuszczenie tematu powinno być zaznaczone.

4.7. W wypadku walk niezbędny jest bezstronny MG (np. inny gracz).

5. Postanowienia końcowe.

5.1. W wypadku problemów z interpretacją przepisów Regulaminu, ostatnie słowo mają Administratorzy forum.

5.2. Administracja zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu.
Jace
Jace
Admin
Admin

Liczba postów : 36
Age : 33
Location : Tychy
Registration date : 26/11/2007

http://trpg.pl

Powrót do góry Go down

Powrót do góry


 
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach